.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با پاسخ صریح به معاون رئیس جمهور ؛
روایت شریعت نژاد از نرخ بالای بیکاری در استان مازندران
شمال نیوز : نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد با بیان اینکه سازمان محیط زیست دائما مباحث سلبی را مطرح می‌کند، گفت: بهتر است به جای آن، همچون سازمان‌های محیط زیست دیگر کشورها راهکار ارائه دهد.....
شمال نیوز : نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد با بیان اینکه سازمان محیط زیست دائما مباحث سلبی را مطرح می‌کند، گفت: بهتر است به جای آن، همچون سازمان‌های محیط زیست دیگر کشورها راهکار ارائه دهد.   به گزارش شمال نیوز به نقل از تنکابن 24 ، شمس‌الله شریعت‌نژاد طی گفت‌وگویی با اشاره به اظهارات معصومه ابتکار که گفته بود آلودگی‌های نفتی، سلامت موجودات و شهروندان منطقه دریای خزر را تهدید می‌کند، اظهار کرد: متأسفانه ما از دریای خزر برداشتی نداریم و آلودگی موجود دریا به اقدام‌های کشورهای منطقه بازمی‌گردد.

وی افزود: سازمان محیط زیست دائما مباحث سلبی را مطرح می‌کند و بهتر است به جای آن، همچون سازمان‌های محیط زیست دیگر کشورها، راهکار ارایه دهد.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد تصریح کرد: سازمان محیط زیست یک سازمان فرابخشی است و انتظار ارائه راهکار برای حل مشکلات و حفظ منابع طبیعی از این سازمان می‌رود.

شریعت‌نژاد خاطرنشان کرد: تعطیلی همه فعالیت‌های اقتصادی در منطقه، راهکار حل مشکلات زیست محیطی نیست.

سازمان محیط زیست قوانین را اجرا کند

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس ادامه داد: در مجلس قوانینی برای برخورد با متخلفانی که به محیط زیست آسیب می‌رسانند، تصویب شده و ضروری است سازمان محیط زیست این قوانین را اجرا کند نه اینکه بگوید چه کارهایی نباید انجام داد.

شریعت‌نژاد یادآور شد: در شمال کشور استعدادها و ظرفیت‌های فراوانی وجود دارد، اما متأسفانه شاهد نرخ بالای بیکاری هستیم.

راهکار ارائه دهید، تهدیدها را می‌دانیم

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس اظهار کرد: اینکه فقط بگوییم که دریای خزر آلوده است و ایرادها و اشکال‌هایی وجود دارد، مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه باید راهکار ارائه داد.

شریعت‌نژاد متذکر شد: باید از خانم ابتکار پرسید که برای رفع تهدیدات نفتی چه راهکارهایی وجود دارد و چه پیشنهادهایی مطرح است؟!

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود، سازمان محیط زیست، کارهای اجرایی را کنار بگذارد و به تعریف شاخص‌های، پایش و ارزیابی‌های مرتبط برای رفع آلودگی‌ها در خزر بپردازد و به عنوان عضو دولت از دستگاه‌ها بخواهد که این شاخص‌ها را رعایت کند.

معضل اساسی شهروندان، زباله است

نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس، معضل اساسی شهروندان حاشیه خزر را دفع زباله عنوان کرد و گفت: زباله سلامت شهروندان را تهدید می‌کند و از دستگاه‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط انتظار رفع این معضل را داریم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: حتی یک مورد راه‌حل برای مدیریت پسماند زباله در شمال کشور نداریم درحالی که این موضوع در حوزه کار سازمان محیط زیست است.

در خزر فقط شنا می‌کنیم!

شریعت نژاد ادامه داد: در طول 600 تا 700 کیلومتر ساحلی که وجود دارد، تنها بهره‌ای که می‌بریم، همان شنای سنتی در ساحل است.

وی اضافه کرد: در ساحل خزر حتی یک اسکله تفریحی ایجاد نکردیم، درحالی که دیگر کشورها از این نوع موقعیت‌ها بهترین استفاده را می‌کنند.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در پایان تصریح کرد: نتوانستیم از جنگل و دریا به نحو شایسته‌ استفاده کنیم و هر زمان می‌خواهیم، اقدامی در منطقه انجام دهیم، محیط زیست همچون مانعی‌ بر سر راه قرار می‌گیرد.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمد 31 فروردين 1396
نخیر برادر. علت بیکاری روسای بسیار فعال و با درایت و خوش استعداد ادرات کار و صنایع شماست که میبینی و به روی خودت نمیارب
- 30 فروردين 1396
اقاي شريعت نزاد درست ميگويند تنها جلوگيري از فعاليتها يعني افزايش بيكاري .در ابتداي انقلاب گفتند اين استان كشاورزي است ونميتواند صنعت داشته باشد .حالا زمينهاي كشاورزي تبديل ويلا سازي شده وصنعت هم وارد استان نشده وتوليدات كشاورزي هم كه ميدانيد چه بلايي سرش امده .پس سرريز جمعيت چه كند؟دولتهاي متعددي هم كه امدند برنامه اي براي حل مشكل نداشتند.خانم ابتكار هم از بدو انقلاب تاكنون دربالاترين جايگاه تصميم گيري بوده اندوهميشه مشكل را بيان ميكند پس راه حل را چه كسي بايد بگويد؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.595 seconds.